Facebook frate!

Facebook PrivacyAtunci când mi-am făcut cont pe Facebook acum vreo 2 ani chiar nu îmi doream să fac mare lucru. Doar că descoperisem accidental că o mare parte din foştii mei colegi din generală şi liceu se învârteau pe acolo. Şi cum distanţa fizică de peste 200 de km m-a împiedicat în ultimii ani să mai dau de ei, am ales Facebook-ul drept formă de comunicare.

Dar de aici şi până la a deveni semidependente de reţeaua de socializare a lui Zuckerberg a mai fost doar un pas. Iar acum mă bucur de compania a peste 100 de prieteni cu care îmi împart news feed-ul cel de toate zilele, cu care mai vorbesc şi râd, ori povestesc de alte vremuri.

În sfârşit a venit timpul ca micuţul meu copilaş să primească un cont de Facebook. E modest ce-i drept, fără reclame sa alte chestii însă e un pas înainte de care nu pot decât să mă bucur.

Dar a intra pe Fb a devenit dacă nu o necesitate măcar un obicei la fel de important ca şi cafeaua de dimineaţă. Iar pentru că mai nou sunt şi blogger m-am decis să îmbin cele două activităţi. Aşa că de acum încolo puteţi da Like la pagina Scrieri şi Cuvinte iar fiecare nou articol ar trebui să vă intre în news feed. E uşor, spam free şi veţi afla instant atunci când va apărea ceva nou. Sau mă rog, cel puţin aşa cred pentru că priceperea mea este oarecum limitată la capitolul ăsta. Dar învăţ, repede şi bine!

Un gând despre „Facebook frate!

Lasă un răspuns

