Pitch Perfect…

Pitch-Perfect-poster Din categoria filmelor pe care le-aş urmări oricând cu plăcere, doar şi pentru a mă relaxa, azi am de gând să vă prezint azi o peliculă cu profunde rădăcini muzicale. Este vorba de Pitch Perfect, film lansat în 2012 şi a cărui distribuiţie majoritar feminină m-a lăsat mască.

Combinaţia perfectă

Aş putea spune că la nivelul lui 2012 aceasta este una dintre cele mai tari comedii muzicale ale anului chiar dacă oferă o distribuţie mai puţin cunoscută formată aproape exclusiv din tineri. Ba mai mult, s-a nimerit ca din acea distribuţie să facă parte şi una din actriţele mele favorite, Ana Kendrick al cărei talent actoricesc şi muzical este departe de a putea fi neglijat.
În fine, deja mă las dus de val aşa că să revenim la subiect. Acţiunea se desfăşoară în jurul unui grup de fete, majoritatea proaspăt intrate la colegiu, care au în comun pasiunea pentru muzică. Însă nu orice fel de muzică, aşa cum veţi putea descoperi, ci tocmai stilul a capella, poate cel mai dificil mod de a cânta cunoscut omenirii. Nici un fel de orchestră sau partitură, nici un fel de ritm dat de vreun dirijor ci pur şi simplu melodia învăţată până la ultima notă şi cântată cu acompaniamentul vocal al celorlalţi colegi de trupă. Vă spun, e pur şi simplu spectaculos.
Muzică, intrigi şi o frumoasă poveste de dragoste, toate se combină superb în acest film al cărui scenariu a fost inspirat de nuvela Pitch Perfect scrisă de Mickey Rapkin.

Titanium

Una dintre melodiile cântate în film este Titanium a lui David Guetta iar varianta a capella este pur şi simplu surprinzătoare şi tocmai pentru că mi-a plăcut atât de mult, m-am documentat pe net puţin descoperind că există numeroase variante ale piesei dintre care cea interpretată la violoncel şi pian este cel puţin la fel de bună ca şi originalul. Aşa că în continuare vă invit să vă relaxaţi puţin şi pentru că este duminică, să vă rupeţi câteva minute pentru a urmări această interpretare.

2 gânduri despre „Pitch Perfect…

  1. Man, you’ve made my day!!!

    Mi-am inceput ziua uitandu-ma la acest film bestial la care am ras de la inceput pana la sfarsit iar la unele faze am ras si cu lacrimi.

    Toata ziua voi fi in acest mood!

    Iti multumesc,

    Gabriel

Lasă un răspuns

