I’m baaackk!!!

Cumva cred ca inainte de orice trebuie să îmi cer scuze că nu am mai scris de foarte multă vreme pe aici. Între timp am trecut printr-un eveniment neplăcut pe plan profesional unde lucrurile s-au dat serios de tot peste cap şi am considerat că am nevoie de o perioadă de timp ca să îmi revin înainte de a continua cu blogul. Nu a fost neapărat greu să mă reapuc de scris însă nici uşor, dat fiind faptul că idei au fost destul de multe însă a lipsit complet cheful de a sta în faţa calculatorului pentru a consemna noi scrieri şi cuvinte.

Pe scurt am rămas şomer după o rapidă dar nu tocmai surprinzătoare disponibilizare de la fostul meu loc de muncă. Vânzările nu mai mergeau aşa că şeful a decis să renunţe la unul dintre noi iar eu, deşi nu neapărat mai nou în firmă ca alţii, am tras paiul cel scurt. Într-un fel e rău, într-un fel e bine, nici eu nu ştiu exact ce să cred. Probabil că m-a ajutat mult sprijinul soţiei şi faptul că mereu am mers pe ideea că „s-ar fi putut şi mai rău…mult mai rău”.

Acum sunt destul de încrezător în ceea ce îmi rezervă viitorul iar faptul că nu mai am un job stabil nu mă face să mă simt inferior altora. De fapt cred că am să profit de această oportunitate şi am să mă apuc de învăţat pentru facultate. Şi cred din ce în ce mai mult că principalul meu obiectiv pe anul acesta este unul realizabil. Mda, cred că voi fi student…

Aşa că de luni încolo pregătiţi-vă pentru noi Scrieri şi Cuvinte!

Un gând despre „I’m baaackk!!!

Lasă un răspuns

