A mai trecut o zi

Mai e puţin şi ziua de azi va intra in istorie. Istoria scrisă ieri pentru ca fiecare 24 de ore inseamnă o nouă filă de carte, un calcul matematic simplu în care sincer faţă de tine însuţi trebuie să recunoşti cât timp ai pierdut şi cât ai investit pentru a deveni un om mai bun.

E greu de admis dar chiar pierd foarte mult timp. Dorm, mananc, visez cu ochii deschişi, ba uneori mai şi muncesc. Totul e o enormă pierdere de timp, ceva de care nu cred că mă voi putea debarasa vreodată pentru că lumea are regulile ei . Şi noi oamenii suntem roboţeii ce intră în jocul ei, încercând să supravieţuim, să o ducem mai bine, să ne fie mai bine înainte să fim mai buni. Dar ne costă… timp, energie, sănătate. Pierdem fără să vrem (să ştim) partea cea mai bună a vieţii, miezul adevărat al existenţei noastre.

De câte ori nu mi-am dorit ca ziua să aibă 25 de ore ca să pot munci mai mult, de câte ori nu am băut litri întregi de energizant ca să o scot la capăt cu câte o lucrare urgentă. Şi pentru ce? Se merită ceea ce am pierdut în schimb? Timpul, bucuriile, momentele petrecute în familie?

Probabil că nu dar în viaţă nu se poate altfel pentru că în toate există echilibru. Ceea ce azi crezi că ai câştigat, mâine pierzi îndoit. Ceea ce speri să fie al tău laşi în urmă când nu mai există ziua de mâine.

Nu ştiu ce luăm cu noi când facem saltul în absolut dar cu siguranţă ştiu ce lăsăm în urmă. Multe regrete că nu ne-am împărţit altfel timpul, că am făcut alegerile greşite.

Voi aveţi regrete?

Lasă un răspuns

