Direcții

Știu, ultimul articol l-am postat pe aici acum multă, multă vreme. Nici nu pot să îmi dau seama exact de ce nu am mai scris. Cred că a fost lipsa de timp, de energie…lipsa de putere în a le face pe toate de la A la Z, că…de, cu toții suntem oameni și știm cât de greu este să faci față zi de zi la tot ceea ce te înconjoară.

Dar probabil, dincolo de toate acestea, a fost și este o lipsă de direcție, o lipsă de poftă de viață pentru că nu prea știu în ce direcție ar trebui să mă îndrept. Aș vrea să fac multe dar sunt legat de altele, nu reușesc mereu să mă adun și la momentul actual ”nu știu” pare a fi starea mea de fapt.

De ce scriu aceste rânduri? Pentru că e un blog, pentru că e o fereastră către sufletul meu și pentru că uneori în fereastră mai sunt și nori, nu numai soare. Nu e nici un pic de SEO, nici un pic de tehnică, e pur și simplu ceea ce gândesc și poate primul pas spre un viitor diferit.

Lasă un răspuns

